هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

14 ماهگیت مباااااارک ....

1392/2/3 14:32
نویسنده : مامان هستی
934 بازدید
اشتراک گذاری

هستی دخترم

بگم شیرینتر شده ای تکراریه                       

                                           بگم چقدر نازی تکراریه

بگم تمام زندگیم شده ای تکراریه

                                          بگم یه دنیا دوستت دارم تکراریه

...

فقط اینو بهت بگم که شیرینتر از این روزا رو تا حالا توی زندگیم نداشتم

می نویسم فقط برای تو                

     می نویسم به عشق تو

        می نویسم تا بدونی که عاشقترینم

           می نویسم تا لحظه های با تو بودن را ثبت کنم

             می نویسم   دخترکم تا دنیا دنیاست تا عشق     

                              پابرجاست من عاشق توام

 

                       قلبعزیییییییییزکم 14 ماهگیت مباااااااارک قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم
4 اردیبهشت 92 18:11
سخنی که از دل برآید بر دل نشیند
دلم لرزید
خدا برای هم نگهتون داره منم مث تو عاشق دخترمم


مرسیییییییییی مریم جووووووونم
مینا مامی لیانا
5 اردیبهشت 92 14:18
14 ماهگیت مبارک گل قشنگم


مرسیییییییی خاله جووونم
نرگس مامان باران قلنبه
6 اردیبهشت 92 21:14
خصوصییییییییییییییییییییی


مامان ترنم کوچولو
7 اردیبهشت 92 11:12
سلام هستی جونم
من ترنم هستم خیلی دوست دارم با شما دوست شم اگه میشه به منم سر بزنید


سلام عزیییزم
خوش اومدی چشم حتما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 اردیبهشت 92 14:11
14ماهگیت مبارک عسل خانم
عاشق عکس درباره وبت هستم هستی جونیییی


مرسییییی عزیزم
نفس
7 اردیبهشت 92 14:54
مباركه 14 ماهگيت عسلك خاله .مهسا جونم ايشالا سالهاي سال سايت بالاي سر خانواده باشه بوسسسسسسسسسسسس


مرسییییی نفسج جونم
مامان نیکادل
9 اردیبهشت 92 6:41
چهارده ماهگیت مبارک هستی خانوم خوشگل
مامانش رمز مطلب قبلی رو میخوام


مرسیییییی عزیزم
چششششم
مامان بهار
9 اردیبهشت 92 20:22
مبارک باشه هستی خانم...


مرسیییی عزیزم
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:49
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
همشهری روزت مبارک


قربوووونت برم همشهری گلم بووووووووس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:27
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


مرسییییییییییی عزییییزم
همچنین برای شما

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:35
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.

من یه گلم تویی برام یه ریشه

مادر بمون کنار من همیشه

کنار من بمون تا همیشه

که هیچکی مثل مادرم نمی شه






ممنووووووووووووون دوست عزیییزم


پگاه مامان آرتین
16 اردیبهشت 92 15:35
عزیزم حصوصی گذاشتم منم رمز پست ادامه سفرو می خوام.


مرسیییی گلم چشم