هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

8 ماهگی...

1391/8/4 15:32
نویسنده : مامان هستی
321 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه!

واقعا!

8 ماه شد!

خدایا

چه زود گذشت!

یعنی من 8 ماهه مامان شدم!

چقدر زود لحظه ها میگذرن ، جقدر زود تو بزرگ شدی

دختر نازم توی این 8 ماه زندگی ما کامل شد و تو شدی همه زندگی من و بابایی

عاشقانه دوستت داریم

بابایی میگه اگه از صبح تا شب هم فقط خدا رو به خاطر وجود تو شکر کنیم بازم کمه

راست میگه گلم

لبخند زیبای تو  زیباترین لبخندیه که تا به حال دیدم

صدای زیبای تو  زیباترین صدای دنیاس

موقعی که تلاش میکنی و خودت رو بهم میرسونی زیباترین صحنه ای رو که در تمام عمرم دیدم میبینم

و هزاران بار خدا رو شکر میکنم

دوستت دارم همیشه

8ماهگیت مبارک عزیییییییییییییزم

رفتیم چکاب 7 ماهگی و همه چیز خدارو شکر خوب بود قربونت برم

وزن:900

قد:76

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا مامی لیانا
6 آبان 91 13:20
مبارککککککککککک 8 ماهگیت عزیزم ...همیشه سلامت باشی...ماشالله قدتم که بلنده خوش تیپ من


مرسییییی عزیزم


زهرا مامان صدرا
6 آبان 91 22:42
به به مبارک هشت ماهگیت خاله دیگه داری بزرگ میشیا
پگاه مامان آرتین
9 آبان 91 6:18
ای جان.مبارکه عسلم ایشالا عروس بشی گلم.ایشالا همیشه سالم باشی
مامان نیکادل
18 آبان 91 20:20
مبارک باشه هشت ماهگیت خاله جون انشالله همیشه سالم باشی
مولود مامان ریحانه ورادین
30 آبان 91 9:27
هشت ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا زیر سایه ی مامان وبابا باشی گلم.