هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

تولد مامان جون(مامان مامانی)...

1391/10/19 1:01
نویسنده : مامان هستی
910 بازدید
اشتراک گذاری

 6 شهریور تولد مامان جون (مامان من)  بود خیلی خوش گذشت اون روز مامان جون شمارو برده بود دکتر منم خونه رو تزیین کردم و دوستاشو دعوت کردم و سوپرایزش کردم خیلیییی خوب بود

IMG4UP

IMG4UP

مامان جون و بابا جون (مامان و بابای مامانی)

IMG4UP

دایی بنیامین

IMG4UP

IMG4UP

تولدت مبارک مامان جونم ایشالا تولد 120 سالگییییییت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا مامی لیانا
25 شهریور 91 14:42
وای هزارماشالله...چه مامان جون و باباجون جوونی..خدا حفظشون کنه عزیزم براتون
من باید لیانارو 10 سالگی شوهر بدم تا 41 سالگی نوه دار بشم
می بوسمت عزیزم از طرف من به مامان گلت تبریک بگو..ایشالا 120 ساله بشن

مرسییییییییییییی عزیییزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 91 19:25
مبارکههه ایشاله تولد ۱۲۰ سالگی درکنارفندق کوچولو
مولود مامان رادین وریحانه
28 شهریور 91 17:42
عزیزم چه مامان خوشگلی,هزار ماشالا به این خانواده,ایشالا 120ساله شی


مرسییییی عزییزم
سپیده
2 مهر 91 10:10
ماشالا به این مامان بزرگ و بابا بزرگ هستی جون مهساجون انشالا تولد 120 سالگیه مامانت در کنار خانواده تولدت مبارک مامان بزرگ


مرسییییی سپیده جونم :]
سارا(مامان امیر پارسا)
2 مهر 91 22:14
اییییییییییییییییییییییییییییییی جونم هزار هزار ماشاله چه مامان بابای جوونی داری هزار ماشاله من اول فک کردم خودت و شوشو هستین هزار ماشاله به مامان بابات ایشاله همیشه سایشون بالا سرتون باشه
از طرف منم به مامان نازت تبریک بگو
راستی هستی خیلی شبیه مامانته
مهسا جونم ما ی جورایی همشهری هستیما
بوسسسسسسسسس واسه خودت و مامانت و دخمله نازت


مرسیییییی عزیییییییییییزم
مامان نسرین
6 مهر 91 0:10
مبارک باشه ایشالله سالم و سلامت باشن و هزار ماشالله به این مامان جون و بابا جون جوون


مزسیییییی نسرین چونم