هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

شب ارزوها...

1391/3/4 12:20
نویسنده : مامان هستی
525 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان من ! 

در این شب نورانی 

که بارش باران لطفت کویر دلم را سبز و بهاری می کند

آنقدر دعا می کنم و آنقدر منتظر می مانم که روزی به او برسم...

شاید آن روز این ذوق و شوق را نداشته باشم 

ولی مطمئنم از این صبرم و نتیجه ای که خواهم گرفت 

خنده بر لبانم خواهد نشست...

اما...

خدای من آن روز را زود برسان 

که برای داشتنش زود بودن برای تو، برای من دیر نباشد...

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

IMG4UP

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارای محمدسجاد اینا
7 خرداد 91 23:57
خودت مینویسی؟ خوب می نویسی؟ چه استعدادهایی دارن مامانای کلوپ....
خاطره مامان بردیا
8 خرداد 91 13:09
عزیزم منم شما رو لینک کردم. ممنونم
ارشیا
9 خرداد 91 0:38
شبهای رجب بخوان این دعا را تا دلت برود به درب بارگاهش در عرش اعلی : اللهم إني أسألك بأن لك الحمد لا إله إلا أنت وحدك لاشريك لك يامنان يا بديع السماوات والأرض ياذاالجلال والإكرام ياحي ياقيوم إني أسألك الهدى والسداد والعفو والعافية في الدنيا والآخرة إنك أنت السميع العليم . لا إِله إِلاَّ اللَّه العظِيمُ الحلِيمُ ، لا إِله إِلاَّ اللَّه رَبُّ العَرْشِ العظِيمِ ، لا إِلَهَ إِلاَّ اللَّه رَبُّ السمَواتِ ، وربُّ الأَرْض ، ورَبُّ العرشِ الكريمِ
زهره
24 تیر 91 17:05
عزیزم لینکت کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن؟؟؟