هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

عمرم فدای تو...

1391/2/16 18:38
نویسنده : مامان هستی
386 بازدید
اشتراک گذاری
من براي تو هستم

بيا و مرا در اغوش بگيرمن به تو نيازمندم

براي تو هستم تمام عمرم براي تو زندگي خواهم کرد

عشق تو همان زندگي است

و تو همان کسي هستي که من هوادارش هستم

ارزوي من اين بود زيباترين فرشته با او باشد 

اه بعد از سالها قلبم تو را صدا زد و ارزو کرد با من باشي

بعد از سالها اشتياق محبت تو رو اينجا با خود ميبينم

اه مرا در اغوش بگير عزيزم زندگي ام براي توست

 عمرم را براي چشمانت زندگي خواهم کرد

عمرم براي توست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پارسا
16 اردیبهشت 91 19:31
سلام دوست من دوست داری توی وبلاگت بازی آنلاین بذاری برای کاربرانت تا کاربرهای بیشتری جذب کنی؟ اگه دوست داری بیا توی این سایت www.gamebaz.ir میتونی هرکدوم از بازیهایی که دوست داری رو با استفاده از کدی که بهت میده بذاری توی وبلاگت همچنین اگر توی لینک دوستان لینک سایت رو قرار بدید خیلی ممنون میشم
سارا
21 اردیبهشت 91 10:55
قشنگ مي نويسي مهسا


مرسیییی عزییزم
مهسا
21 اردیبهشت 91 22:21
سلام مامان جونش خوبين؟ نميخواهيد يه عكس خوشمل از ني ني تون رو روي يه گردنبند چوبي. يه ليوان يا يه تي شرت چاپ كنيد؟؟ اگه ميخواهيد حتما بهم خبر بدين