هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

دوست داااااااااارم ...

1392/1/12 12:15
نویسنده : مامان هستی
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترِ نازم

هر چی بزرگ تر میشی خانوم تر میشی و من وافعا از داشتن دختری مثل تو افتخار میکنم

همه از باهوشی و خانومیت تعریف میکنن قربونت بررررررررررم که اینقدِ گلی قلب

راه رفتنت عاااالی شده

هر چی میبینی اشاره میکنی و میگی این چی هست با لحن خودت

و کلمه آب بازی رو میگی آب بِزی یعنی یه سره داری میگی آب بِزیماچ

عااااااااشق بَه بَه خوردن هستی تا یه بَه بَه میبینی پشتِ سر هم میگی بَه بَه اینقد بااااامزه میگیییییی قلب

به گربه و مورچه و خرگوش و هر حیوونِ دیگه که میبینی میگی آپووووو (یعنی هاپو)

اینجا هم داری با من دالی بازی میکنی چشمک

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سجاد
12 فروردین 92 12:38
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم
سمیرا
13 فروردین 92 12:45
ای جونممممممممممممم
هستیییییییییی چقدر خانوم شدی ماشالله خاله جونم
عاشقتم که همش دوست داری آب بزی کنی
آنیسام عینننننننن تو همش عاشق آب بازیه
قربونتون برم فرشته های مهربون
خدا شما خوشگلارو برا ما مامانا نگه داره


مرسیییییییییی عزیزم
مینا مامی لیانا
15 فروردین 92 1:05
خوش اخلاق عزیزمممم بوس بوس
غزال مامان آرتین
17 فروردین 92 20:53
مهسااااااااااا جونم دلم برای تو و فرشته نازت یک ذره شدهههههه
خوبی گلم؟ هستی شیطون شده؟
من که دیگه آرتین از بس شیطونه نمیتونم زیاد بیام سر بزنم. ولی هر جور شده میام و هستی نازمو میبینم حتی اگه نظر نذارم.
بوس اختصاصی برای هستی نازم


به به سلاااااااااام غزالیییی جووووونم مرسی عزیزم
قربون آرتین جوجو بشم من شیطونک
مامان نسرین
22 فروردین 92 15:46
به به به این گل دختر که اینقده ناز و باهوشه ماشالله.

راستی قالب جدید مبارکه مهسا جونم



من هنوز تو خونه بلوز و شلوار پای صدرا میکنم میگم شاید سرما بخوره خونمونم سرد نیستاااااااااا






مرسییییی عزیزم

منم بلوز شلوار تنش میکنم اینجا داشتم لباسشو عوض میکردم


خاطره مامان بردیا
31 فروردین 92 18:29
آخی جونم ... چقدر این عکساش نازه


مرسیییی
فریده
13 آذر 92 20:27
سر بزن