هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

13 ماهگیت مبااااااارک ...

1392/1/3 16:30
نویسنده : مامان هستی
674 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زمان زود میگذره 

دخترم خیلییییییییییی شیرین شدی همش دوست دارم بچلونمت

ی چندتا کار جدید انجام میدی:

موچین مامانی رو میگیری و من میگم هستی ابرو بگیر موجین و میزاری رو ابروت

وقتی آب میخوری و میچسبه تو گلوت میزنی به سینت و سرفه میکنی

عااااااااااااااشق پسته ای هر جا میریم عید دیدنی همش اشارت رو پسته هست

اینم عکس از عشقم

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا مامی لیانا
4 فروردین 92 19:14
به به چه عکسای خوشگلی از عید به به
عزیزمممم این فندق کوچولوی شما پسته دوست داره پس
خودت که اینقدر شیرین و خوشمزه ای هستی خوشگله من


مرسسیییی مینا جووونم
مادام بوفی
10 فروردین 92 15:56
عیدتون مبارک....ایشاا.. درست میشه تازه از مسافرت برگشتیم....
خاطره مامان بردیا
11 فروردین 92 15:42
می گم خاله جون چه ساعت خوشگلی داریا


اره خیلییی هم دوسش دارم
مامان سارا
14 فروردین 92 9:09
عاشقه ساعتتم خوشگل خانومی


مرسیییییییی
متین من
16 فروردین 92 15:05
1 سال ویک ماهگیت تبریک میگم ایشالا همیشه شاد وسرحال باشی


مرسییی خاله جووونم
lمامان نسرین
22 فروردین 92 15:41
ماشالله چه دخملخوشگل و خوش تیپی چقده ناز شدی عزیزممممممممممممم.

جیگرتو برم با اون ساعتت.

11 ماهگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ههههههههه اشتباه شد
مرسیییی که گفتی
نیکو موسوی
8 خرداد 92 19:45
سلام مامان هستی.چه دختر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.اینم ادرس وبلاگ نیکو خوشحال میشیم به ما سر بزنید http://nikoo-mousavi.niniweblog.com