هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

فرشته های اسفند 90 ...

1391/12/24 20:35
نویسنده : مامان هستی
526 بازدید
اشتراک گذاری

من عااااااااشق این فرشته های اسفند 90 و مامانهای گلشون  هستم قلب

ما از وقتی که شما نی نی ها اومدین تو دلمون با هم دوست شدیم و الانم اینقدر به هم عادت کردیم که بهترین دوستای همیم قلبقلبقلب

اینم نینیهای نااااااااااااااااااازمون البته بعضیهاشون عکسشون نیست

دست خاله غزال درد نکنه ( مرسییییییییییییییی غزالی جونم) ماچ

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا مامی لیانا
25 اسفند 91 14:17
ای جانممممممممممممممممممممم
خدا همتونو حفظ کنه فرشته های ناز و دوست داشتنی


الهی آمیـــــــــن
رایکا
26 اسفند 91 2:40
الهی همه این فرشته های ناز و دوست داشتنی آینده ای روشن و زیبا داشته باشن و از همه نظر موفق باشن


امییییییییین
مریم مامان ارشیدا
26 اسفند 91 11:49
ای جانم چقدر نی نی ناز دخمل منم اسفندیه البته سال 87


شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:44
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


ممنوووووووونم همچنین برای شما
خاطره مامان بردیا
11 فروردین 92 15:44
همشون ناز و دوست داشتنی اند. خدا همشون وحفظ کنه
مامان سارا
14 فروردین 92 9:11
خدا همه نی نی ها و مامان باباهاشونو حفظ کنه


مرسییی عزیزم
مامان روژینا
22 فروردین 92 16:32
قربوووووووووون همشون بشم که یکی از یکی نازتره ایشاا... همشون صحیح و سالم باشن در ضمن اونوقت این یعنی چی ؟ چه معنی داره عکس بچه من اون گوشه باشه و هیچیش معلوم نباشه ؟شوخی کردم اشگال نداره می بخشمت


هههه عزیزم اینو که من درست نکردم غزال دست کرد