هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

سوراخ کردن گوش ...

1391/9/28 20:28
نویسنده : مامان هستی
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نازم ببخشید که چند وقته که وبلاگتو آپ نکردم . اومدم بگم که امروز سه شنبه 1391/9/28 با مامانی(مامان خودم) رفتین گوشتو سوراخ کردین من نیومدم چون دلشو نداشتم قلب مالهی فدات بشم که اینقد ناز شدی با گوشواره

تا شب یه عکس خوب میگیرم و میزارمماچ

 

IMG4UP

IMG4UP

 IMG4UP

IMG4UP

IMG4UP

IMG4UP

IMG4UP

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

pariisa
29 آذر 91 13:28
ochOniiiiiii


مرسییییییییییی پریسا جونیییی
زهرا مامان صدرا
29 آذر 91 13:51
عزيزم ايشاله مباركت باشه خاله
ايشالله گوشواره عروسيتو بندازي
واي چه پرتقالي ميخوره دلم خواست اوممممممممم


مرسییییییی خاله جونم
مامان نیکادل
30 آذر 91 13:51
به به مبارکه گوشواره هات خاله جون
انشالله گوشواره های عروسیت رو بندازی گلم


مرسیییی خاله جونیییی :×
مینا مامی لیانا
30 آذر 91 15:57
عزیزکمممممممممممم خوشگلکمممممممممم مبارک باشه
ایشالا گوشواره عروسی بندازی عزیزم


مرسیییییییییی خاله جونیییییییی :×
پگی مامان رادین خان
2 دی 91 22:54
خوشمل خانم مبرک باشهههههههههه
قرتی بودی قرتی تر شدیاااااااااا

بوسسسسس


مرسییییییییییییی خاله
مولود مامان ریحانه ورادین
3 دی 91 16:12
ماشالا ؛چه خانمی شده عزیز دلم
خوشگل خانم مبارک باشه ایشالا به سلامتی
مهسا جونم هستی جون رو از طرف محکم ببوس


مرسیییی مولود جونم
مامان نسرینl
4 دی 91 1:09
ای جون دلم مبارک باشه عزیزم فکر کن این قرتی خانم گوشواره هم بندازه قربونت برم که اینقده نازی بوووووووووووووس


مرسیییییی نسرین جونم