هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

بازی جدید...

1391/9/8 21:38
نویسنده : مامان هستی
485 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی میگم هستی بگیرمت هستی زودی فرار میکنه ومنم دنبالش میرم دوباره یه کم میشینه و دوباره میگم هستی ذوق میکنه و فرار میکنه

الهی فدات بشم

بعد وقتی که غذا  میدم بهت میگی نم نم نم الهی فدات بشششششششم من که اینقد شیرین شدی

عاشق تبلیغات شبکه جم هستی تو هر شرایطی که باشی وقتی تبلیغ شرو میشه تکون نمیخوری و پلک نمیزنی تا تموم بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا مامان صدرا
9 آذر 91 12:12
عزيزم قربونت برم من
صدا هم جديديا ان بازي و ياد گرفته و دست بردار نيست نگاه ميكنه و خودشو پرت ميكنه زمين يعني بيا
قربون اين فينقيلياي شيطون و با نمك
خدا ايشالله هميشه نگهدارشون باشه


ایشالااااا
وااای خیلی حال میکنم وقتی ذوق میکنه <3
مینا مامی لیانا
10 آذر 91 17:21
هستی وروجک و نازه من
پگاه مامان آرتین
12 آذر 91 15:48
چه بازی قشنگی آرتین جونم کلی ذوق میکنه.آفرین به مامان باحوصله ومهربون
http://artinjan90.niniweblog.com


الهی قربونشون برم من