هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

20 ماهگیت مباااااااااااااااارک ...

1392/8/6 2:02
نویسنده : مامان هستی
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود گذشت ... باورم نمیشه که تو همون کوچولویی هستی که 20 ماه پیش آوردنش تو اتاق و من با یک دنیا عشق در آغوش گرفتمش . چقدر کوچولو و شکننده به نظر میرسیدی ........ اما حالا دیگه بزرگ شدی ... راه میری ... میدوی ... بازی میکنی ... حرف میزنی ... میخندی ... و من لذت میبرم ... کیف میکنم ... بغلت میکنم ... فشارت میدم ... بوست میکنم ... و باز هم لذت میبرم

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارای مامان دو تا فرشته جیگرطلا و ناقلا
6 آبان 92 7:44
سلاااااااااااااااااااااام مهساااااااا خوبی؟ ماشالله به این جیگر هستی بانو جونم براش اسپند دود کن... ببینم کی حامله شده توو کلوپ؟ آخ جون بچه دومی کی داره میاره؟"
پگاه مامان ارتین
8 آبان 92 10:49
دخترقشنگم مبارکه .مامان همینه اینا بزرگ می شن وما شکسته تر.ایشالا لبت همیشه خندون بمونه دخترکم


مرسیییییی عزیییزم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 آبان 92 19:58
عزیزززززززززززززمممممممم ماشالا چقدر بزرگ و ناز شده
خیلی عوض شده عروسکم


مرسیییی خاله جونم
مامان نیکادل
15 آبان 92 13:50
هزار ماشالله به تو دختر خوشگل و خانوووم
مریم
17 آبان 92 1:49
ماشالا هزار ماشالا چقد ناز دخترونه داره خیلی جان شده صد تا از طرف من ماچش کن
سمیرا
18 آبان 92 1:58
مهساااااااااااااااااااااااااااااااااا هستی رو میبینم دلم براش غش میرع چقدر عکس اولیش خوشگلههههههههههههههههههههههه
خاطره مامان بردیا
22 آبان 92 9:32
20 ماهگیت مبارک خوشگل خانم مرسیییی