هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

19 ماهگیت مبارک عزیییییزم

1392/7/9 21:19
نویسنده : مامان هستی
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیییییزم 

عزیز دلم اینقدر این ایام داره زود میگذره که حتی فرصت ثبت خاطره ها رو هم کمتر دارم. اما سعی میکنم تا میتونم برای اینده ات اتفاقات مهم زندگیت رو ثبت کنم. چون من معتقدم که کمرنگترین جوهر ها از قوی ترین حافظه ها هم بهتر هستند.

خیییلیییی خانوم شدی و خیلیییی مهربون یعنی روزی 10000 بار میایی مامانی و بغل میکنی و محکم بوسم میکنی و میگی هازیییی (یعنی نازی)  نیشخند واااای که اون لحظه برام از بهترین لحظه هاست قلب

 

نه تنها من بلکه تمام اعضای نزدیک خانواده رو هم یهویی میری میبوسی و نازی میکنی قلب

 

این روزها گل سر سبد مجلس و دورهمی هامون شدی و همه رو میخندونی با اون رقص نااااازت و بوس بازیهات ماچ

 

خوب چند تا کلمه انگلیسی جدید هم یاد گرفتی:

شب بخیر : good night

ماشین:car

پیشی:cat

اب:water

و عزیزم دیگه همه چیزو میگی و من میخوام اون کلمه هایی که بامزه میگی رو برات اینجا بنویسم

تخم مرغ : تُ تُ تُخ

نگین:اِدیت

سودی:اوودی

الهام:اینام

رامین:آمین

بنیامین:بنامین

دوست دارم :دی دی دی دی

چوب شور: توب چوب

گوشی رو بر میدار و میگی ادو عزیییییییییز توجایی (به بابایی میگی عزییییز) زبان


قربووووونت برم فعلا همینارو یادمه بازم میام میگم

 

19 مااااااااهگیت مباااااااااااااااااااااااااارک دختر باااهووووووووووووووووشم قلب



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نرگس جون
10 مهر 92 18:04
سلام عزیزم من همیشه به شما سر میزنم خوشحال میشم به ماهم سری بزنید


حتما عزیییییزم
مامان روژینا
11 مهر 92 17:48
ههههههههههه قربونت بشم عزیزززم من دی دی دی دی راستی روژینا هم مثل تو عاشق توب چوبه
خیلی شیرین حرف می زنه مهسااااا هزار ماشاا... بدو نشین بدو اسفندرو دود کن


قربووووووونت برم بهار جونم مرسییی

روژینا جونمو ببوس
پگاه مامان آرتین
12 مهر 92 15:27
عزیز دلم مبارکه فدای تو وکلماتی که می گی..مهسا جون خصوصیو چک کن عزیزم


مرسیییی عزیییزم
مامان نیروانا
13 مهر 92 19:37
عزیزم مرسی از ابراز همدردیت.19 ماهگی دختر نازتم مبارک.


مرسیییییییییی عزییییزم
نرگس مامان باران
14 مهر 92 15:03
خصوصی
حمیده مامان علی
16 مهر 92 20:20
سلام عزیزم من دلم برای باهم بودنامون تنگ شده ولی این دنیا مادی من رو از خودم جدا میکنه وبه کار وخونه سازی مشغول میکنه

سلاااام عزییییزم واااای ئاقعا منم دلم برای اون روزها خیلیییی تنگ شدههههه
مریم
17 آبان 92 1:51
خدا چه شیرین زبون شدهههههههههههه


مرسییییییییییییی **