هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

18 ماهگی + سرما خوردگی

1392/6/3 14:44
نویسنده : مامان هستی
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ببخشید که اینقد دیر به دیر آپ میکنم وبلاگتو چون ماشالااااا دوست داره تمام وقتم مال تو باشه و میام سر لپ تاب زودی مایی میبندی و میگی بسسسسه چشمک

 

 امروز باید واکسن 18 ماهگیتو میزدی ولی سرما خوردی و تب داری نمیشه زد گفتن فردا اگه تب نداشتی بریم بزنینگرانقلب

 

تمام آرزوی من بزرگ شدن تو وشکوفا شدنت در بهترین شرایط است .عزیزم تو برای ما  تمام دنیایی .همیشه خندان وشاد بمان چون ما با دیدن چهره شادت همیشه جوان میمانیم 

١٨ماه است زندگی ام زیباتر شده است واحساسم شیرین تر 

١٨ماه است لبانم خندان تر شده است ودلم شادتر 

١٨ماه تمام است فرشته ای درکنارم است ولحظه به لحظه با همیم .فرشته ای پاک وبی آلایش که باهم نفس میکشیم .با هم میخندیم .باهم گریه میکنیم .با هم بازی وشادی میکنیم وبا هم عاشقانه همدیگر را در آغوش میکشیم .

١٨ ماه است مادر شده ام وبا تمام وجودم به گل باغ زندگی ام عشق می ورزم .

چه قدر زیباست این دقایق با هم بودن ودرکنارهم خندیدن .چه قدر زیباست حس خوب مادر بودن

تمام خستگی روزانه ام با مامان گفتنش تمام میشود .

خدایا توانی به من بده تا درکنار دخترکم بمانم .تکیه گاه لحظه به لحظه زندگی اش باشم

خدایا مرا با او به تمام آرزوهایم برسان .

تمام ناتمام من با تو تمام میشود

١٨ ماهگیت  مبارک وشادیهایت جاودانه

 

 


آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

بازم فلفلزبان

آپلود عکس

موهای عسلم بسته میشه مژهبغل

آپلود عکس

هستی و نانایقلب

آپلود عکس

دخترم با نینیش میخوابهماچ

آپلود عکس

 

عااااااشقتم دلیل زندگییییییییییییییم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آوینا
4 شهریور 92 13:18
چه ناز ناز خانم ماهی قربونش برم با اون موهاش


مرسیییی
مامان آرشیدا کوچولو
4 شهریور 92 15:29
عزیزم یادم رفت خصوصی کنم لطفا تایید نکن
رز مامان محمد رضا
4 شهریور 92 19:20
عزيزم ماشاللله به هستي جون خيلي ماه شده
خانومي ميشه لطفا ادرس جديد كلوپ رو كه همه اون جا هستن برام بفرستي به ايميل


مرسیییی دوستم
چشم حتما
آبجی حنانه
6 شهریور 92 14:05
جیگرم
د.س دارم بیام شمال یه بوس آبدارت کنم
قربون خوابیدنت عسلم


مرسیییی عزیزم
مامان آناهیتا
7 شهریور 92 23:10
سلام عزیزم وای که ناز دختر یداری خدا نگهش داره براتون گ این فلفل برای شماله منم شمالیم
آبجی حنانه
9 شهریور 92 14:35
مامانی میشه یه سوال بپرسم؟ شما ما رو لینک نکردید؟
سمیرا
10 شهریور 92 0:12
یعنی من عاشقتمممممم با اون فلفل خوردنت خوشگل خانوم .نوش جونتتتتت عزیزم.دلم برات تنگ شده بود گلم


مرسیییییییییی عزیزم
مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:23
به به چه قشنگ و ناناز شدی
چقدر خوشگل میرقصی
چه عکسای قشنگی


مرسییییی خاله جونیییی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 مهر 92 15:56
وااااااااااااااای مامانم اینااااااااااااااااااااهستی داره فلفل میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فلفل شیرینه