هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

دختر من ...

1392/3/30 3:50
نویسنده : مامان هستی
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم ببخشید که اینقدر طول کشید تا وبلاگتو  آپ کنم آخه خیلییی شیطون و بامزه شدی وهمه وقت مامان و  پُر میکنی ومن وقت نمیکنم برات بنویسم

خدارو با هر بار نگاه کردنت شکر میکنم خوشحالم که دختری مثل تو دارم دختری مهربون و زیبا و بازیگوش و هر جا که شما هستی اونجا پُر از شور و عشق هست و همرو سرگرم میکنی با بازیگوشیها و شیرین زبونی هات آپلود عکس رایگان و دائمی

حرف زدنت خیلییی خوب شده و خیلی بامزه حرف میزنه و هر چی بگیم مثل طوطی تکرار میکنی آپلود عکس رایگان و دائمی

خیلییی پارک و دوست داری و هر وقت نزدیک پارک میشیم جییییغ میکشی و دست میزنه و ذوق میکنی و تند تند میگی سُرسُره آپلود عکس رایگان و دائمی

دخترم دیگه بزرگ شده و میتونه در و باز کنه و بره بیرون

یه روز که میخواستیم بریم بیرون آمادت کردم و بعد رفتم تو اتاق خودم آماده بشم و یهو دیدم صدات از تو راه پله میاد و رفتی در آسانسور میزنی و میگی (آسانسو) دَدَ اومدم دیدم بعلهههه در و باز کردی و رفتی بیرون دخترم دیگه بزرگ شدی و میتونی در  و باز کنی و بری بیرون

آپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمی

تو شدی تمام آرامش زندگیم واقعا بوی تنت بهم آرامش میده دخترم {#emotions_dlg.e11}

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

آرش
30 خرداد 92 11:11
خدا نگهدارس باشه واسطوون



ممنون
نرگس مامان باران قلنبه
31 خرداد 92 16:23
الهی قربونش برم ماشالا مامانی زود حرف میزنه ها یا اینکه باران من خیلی تنبله
خیلی جالبه دیگه میتونه در رو خودش باز کنه از این به بعد باید همیشه قفل کنی


مرسیییییی عزیزم

باران جونی هم به حرف میاد بچه با بچه فرق داره قربووووونش برم من

اره دیگه در و قفل میکنم ولی تا نخوایم بریم بیرون در و وا نمیکنه
darushjalilwahnd@yahoo.com
1 تیر 92 7:20
اري بچه ها شيريني وارامش خانواده ها هستند وبچه ها با صحبت كردن خوشان بيشترين لذت را به خانه ميدهند خدانگهدارشان باشه
مامان نیروانا
1 تیر 92 22:48
عزیزم چه صورت شیطونی داری مانش از طرف من ببوسش


ممنووون عزیییییزم
مرضیه مامان امیرحسین
2 تیر 92 16:28
مهسا جونم به منم سر بزن آپ کردم دوستیم.خدا هستی کوچولو رو نگه داره.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:11
عسیسسسسسسسممممممم نیگاش کن چه خانومی شده واس خودش
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:12
مژده ای هم نفسان روح روان می آید
هادی ما ز فراسوی زمان می آید

عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید
که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید

هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید
ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید


ممنوووووووونم
دختر خوشگلتو ببوس
مامان نیکادل
3 تیر 92 13:44
ماشالله به دختر ناز نازی باهوش بووووووووووووووووووس
مامان روژینا
3 تیر 92 23:45
الهی فدات بشم که اینقدر بزرگ شدی عزیززززززززززم
چه خوب واقعا اینقدر حرف می زنه ؟؟؟؟
روژینا که همون بابا و دد هم به زور و التماس می گه فکر کنم باید تو فکر تخم کفتر باشم تا زبونش باز شه
عشق من و بچلووووووووووووووووووون



مرسیییییی عزیزم اره حرف زدنش خوبه
قربون رژینا جووونم برم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
5 تیر 92 15:55
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ آپم و منتظر حضور گرمت
مامان آرشينا
8 تیر 92 12:49
عسيس دلم دوست دارم شيطون هزار ماشالا دلم براتون تنگ شده ميبوسمتون
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 14:08
ای جونم قدتو برمممممممممممممممممممممم هستی نازه من
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 2:57
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید عزیزم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 1:52
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 17:56
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
سما مامان آریسا
14 تیر 92 14:14
ای جانم........درو باز میکنه.....مامانش دیگه باید حسابی مواظبش باشی...ببوسش


مرسیییییییییی
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 19:24
عزیزم دختری خوبه .خودت خوبی کم پیدایی عزیزم
منتظرتیم


مرسییییی عزیزم ما خوبیم

لپ تابم خرابه و نمیتونم بیام نت
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 تیر 92 1:39
در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . ..
...
19 تیر 92 14:55
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
♥متین من♥
19 تیر 92 15:35
ای جانم عزیزم که این همه پیشرفت کردی و بامزه حرف میزنی ماشالا خدا حفظت کنه
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 14:25
سلام مامانی عزیز دقت کردی سالی یک بار داری وبلاگو آپ میکنیااااااا


شرررمنده لپ تابم خرابه نتیتونم بیام نت
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 14:25
بیا دیگه دلمون تنگیده آخه چقدر انتظار میزاری ما رو دوستتون دارم هزارتا
پگاه مامان آرتین
23 تیر 92 17:00
عزیزم چرا دیرآپ می کنی دلمون تنگ می شه


سلام عزییییزم منم دلم براتون تنگ شده ولیییی لپ تابم خراب شده و نمیتونم بیام ایشالاااا همین روزا میااااااام
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 تیر 92 14:41
زرنگ خانوم باهوش آفرین که شیرین زبونی میکنی گلم
خیلی قشنگ نوشتی مهساجون


مرسییی آنا جوونم