هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

15 ماهگیت مبااااااااااارک ...

1392/3/3 17:33
نویسنده : مامان هستی
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

 

واییییییییییییی باورم نمیشه خدااااااا .......هستی من 15 ماهش شد!!!!!!! 15 ماهه که من مادر شدم!!!!!!! خیلی حس خوبیه میخوام داد بزنم و بگم خدایااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتت من و لایق مادر شدن دونستی .... خدایا کمکم کن کمکم کننننننننننننننن که بتونم دخترمو ...عزیزتر از جانم رو خوب تربیت کنم .... خدایا هستی منو هیچ وقت تنها نزار خودت پشت و پناهش باش ....آمین

ثانيه ها رحم كنين من مادرم اهسته حركت كنيد بذارين منم بهتون برسم اهسته
 حركت كنين مي خوام از بودن كنار

كوچولوي دلبندم لذت ببرم ثانيه ها ثانيه ها لعنت بر شما اهسته ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پگی مامان رادین خان
4 خرداد 92 11:19
فندوق خانم 15 ماهگیتم مبارککککککککککککککککککک


مرسییییییی پگی جوونم
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 23:10
15 ماهگيت مباركه خوشگلم


مرسییییی عزیزم دخمل نااازتووو ببوس
مامان نیکادل
6 خرداد 92 9:07
مبارکه 15 ماهگیت خاله جون بووووووووووس


مرسسیییی خاله جوووونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 خرداد 92 15:01
۱۵ماهگیت مبارک خوشگلم ۱۵۰ساله شی هستی جونی



مرسیییییی عزیزم
مامان فاطمه
6 خرداد 92 15:17
مبارک گلم
راحله
6 خرداد 92 15:51
ای جااااااااااانم 15 ماهگیش مبارک باشه وای چه زود گذشت




واقعاااااااا

داريوش
7 خرداد 92 6:52
مامان هستي مطمئن باشيد روزي فرا خواهد رسيد كه هستي بزرگ شده و مدره ودانشگاه وقته عروسيش رسيده وشما اصلا به فكر شما هم نخواهد رسيد كه چه جوري بزرگ شده خدا نگه دارش وشماها باشه


مرسی آقای داریوش
واقعاااااا همینطور هست
مینا مامی لیانا
7 خرداد 92 14:49
هستی عزیزم 15 ماهگیت مبارک الهی 115 ساله بشی گل قشنگم


مرسییییییییی خاله جونم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 خرداد 92 16:51
وووووووووووووی فندوق خاله چه خانوم شده ماشالا ماشالا


میسییییییییی