هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

این روز های ما ...

1392/2/28 14:33
نویسنده : مامان هستی
941 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی شیرین من

واااای که نمیدونم از کجا شروع کنم شیرین کاریهاتو و کارهای بامزتو

تمام روزام پر شده از تو و کارهای تو من هر روز عاااااااااشق تر میشم

وقتی صدام میکنی با اون لحن زیباااات میگی مامانی و من میگم جوووونم و این صدا کردنهات همینطور پشت سر هم و من بعد از هر کدومش میگم جوووونم و این برای دوتامون خیلیییییییییی لذت بخشه و دیگه برامون عادت شده و همش داریم این کارو میکنیییییییم و من وااااااااااااقعا عشق میکنم  با هر بار صدا کردنت و دلم میخوااااااد بخورمت قلب

تمام کلمات و بعد از ما با لحن بامزه خودت تکرار میکنی و هر کاری هم که انجام میدیم شما زوذی اون کارو انجام میدی

دختر حرف گوش کنم هر کاری بگم انجام میدی مثلا این آشعال و بنداز تو سطل آشعال یا کنترلو  بیار یا نینیتو بیار بخوابون و زودی میری عروسکتو میاری و میزاری رو بالشت و پیشش دراز میکشی

صدای هر بچه ای رو که میشنوی یا هر بچه ای رو که میبینی هی میگی نی نی . نی نی

واااااای عاشق بوس کردناتم و وقتی با اون لبای کوچولوت لپمونو میبوسی

میگم مامانی رو چند تا دوست داری میگی 10 تا (هر کی رو میگم همینو میگی) اینو دای جونت یادت داده

مامانم بهش میگه عشق مادر کیه هستی هم میگه هَـتی یعنی هستی

 میگم جوجو هستی رو کی بخوره میگی مامانییییی

عاااااااااااااااشق آب بازی هستی هر جا کوچیکترین قطره آب باشه کلیییی ذوق میکنی و تند تند میگی آب بازی . آب بازی

چند تا کلمه جدید

عمو :عمو

عمه : عمه

آزاده : آزاده

آلوچه : آچه

توت فرنگی: آچه

ماست : ماست

بابا سعید: بابا عید

مامان: مامانی

مادر: آدر

پدر : اِدر

دایی جون :دادا جون

مهسا : مَهنا

نگین : نِیین

آتنا: آتنا

موز: موز

دست :دست

پا: پا

ناف: ماس

جوجو: مَمه

توپ: بوب

االله:اک

یا علی :عییی

داداش :داداش (به دایی جونت داداش هم میگی)

مسی: مرسی

فعلا همینارو یادمه

 تماااااااااااااااااااااااااام زندگیمون شدی دخترم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشينا
28 اردیبهشت 92 11:53
آفرين به دختر باهوش خاله


مرسییی خاله جوونم
مریم
3 خرداد 92 17:17
آفرین به این دختر باهوشو حرف گوش کن
ااااهااااااااااااااااا دختر من خیلی حرف گوش کن نیس نمیدونم چراااااااا میفهمه چی میگم اما انجام نمیده تو چی کار کزدی بیا به منم بپو


مرسییییی مریم جونم